دریافت{دانلود ترجمه مقاله: تاثیر رسانه های اجتماعی در بازاریابی برای شرکت ها (همراه با اصل مقاله به زبان انگلیسی)}

دریافت /دانلود ترجمه مقاله: تاثیر رسانه های اجتماعی در بازاریابی برای شرکت ها (همراه با اصل مقاله به زبان انگلیسی)/ ایی کِی|دریافت|40238472|ekn50308976|مقاله تاثیر رسانه های اجتماعی در بازاریابی برای شرکت ها ,تاثیر رسانه های اجتماعی در بازاریابی برای شرکت ها ,رسانه های اجتماعی ,بازاریابی برای شرکت ها ,بازاریابی,بازاریابی با استفاده از رسانه های اجتماعی,مشارکت مشتری
این فایل درباره ی دانلود ترجمه مقاله: تاثیر رسانه های اجتماعی در بازاریابی برای شرکت ها (همراه با اصل مقاله به زبان انگلیسی) می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

بخشی از محتوای فایل:

چکیده:

استفاده از رسانه های اجتماعی بسیار فراگیرشده است و سازمان ها باید این ابزار را برای رسیدن به اهداف استراتژیک خود مدیریت کنند. شرکت ها به این موضوع پی برده اند که این تغییر رویکرد در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و توسعه قابلیت های بازاریابی جدید هستند که رضایت مشتری را تسهیل می کنند. هدف از این مطالعه و تحقیق بررسی بر این موضوع استکه چگونگ استفاده از رسانه های اجتماعی می تواند به شرکت ها کمک کند تا توانایی های جدید CRM را تقویت کند و راهبردهای بازاریابی و عملکرد کسب و کار را بهبود بخشد. ما نشان می دهیم می کنیم که قابلیت های CRM اجتماعی زمانی مهم هستند که شرکت ها رسانه های اجتماعی را در استراتژی های بازاریابی خود بکار گیرند تا مشارکت مشتری و عملکرد شرکت را بهبود بخشد. ما از لحاظ تجربی دادههای 232 شرکت را با استفاده از فیس بوک، COMPUSTAT آمریکای شمالی و پایگاههای داده های سالانه Global Fundamentals را برای دوره 2004-2014 تحلیل می کنیم. این مطالعه با تایید یک فرم جدید از توانایی های CRM - CRM اجتماعی - با استفاده از دیدگاه مبتنی بر منابع و چارچوب نظری توانایی پویا،و با نشان دادن اینکه استفاده از رسانه های اجتماعی نقش مهمی در تقویت تاثیر مثبت توانایی های CRM اجتماعی بر روی عملکرد شرکت دارد، به منابع موجود کمک می کند.

معرفی

همانطور که شبکه های رسانه ای اجتماعی در دهه گذشته به سرعت در حال گسترش بوده و گسترش یافته است، علاقه به بازاریابی رسانه های اجتماعی در بین دانش پژوهان و سازمان های بازاری نیز به شدت افزایش یافته است. همچنین که مدیران در ارتباط با شبکه های اجتماعی به عنوان بخشی از ارتباطات بازاریابی یکپارچه خود راحت تر و فعالتر هستند، به طور طبیعی توجه خود را به سوالات مربوط به بازده سرمایه گذاری رسانه های اجتماعی جلب کرده اند: آیا فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند عملکرد شرکت را بهبود بخشد؟...


مطالب دیگر:
دانلود گزارش کار کارآموزی رشته کامپیوتر در اداره آموزش و پرورش (word pdf)دانلود گزارش کارآموزی در مرکز مخابرات به صورت word (بخش نگهداری و تعمیرات ،فنی )دانلود گزارش کارآموزی نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته (word ‎‎‎ PDF )10هزار ممبر تلگرام فقط 25000 تومان (مخصوص شروع کسب وکار تلگرامی)پاورپوینت "بازاریابی ورزشی"پاورپوینت "نگهداری و تعمیرات مجازی"پاورپوینت "مهندسی فرودگاه"پاورپوینت "روانشناسی عمومی"پاورپوینت "اصول حفاظت ساختمان های مسکونی در برابر آتش سوزی"پاورپوینت "مدیریت سازمانهای دیجیتال"پاورپوینت "تفاوت مورچه و انسان"دانلود جزوه آموزشی درس استاتیکدانلود جزوه خلاصه درس برنامه ریزی و کنترل موجودی هادانلود جزوه آموزشی درس ارزیابی کار و زمان برای رشته های مدیریت صنعتی و مهندسی صنایع.دانلود جزوه استاتیک از دکتر مطلبی در قالب فایل پی دی اف و ۶ فصل با توضیحات کامل و جامع..دانلود آموزشی درس استاتیک دانشگاه پیام نور از استاد بهروزیان.دانلود جزوه آموزشی درس شبیه سازی رشته مهندسی صنایع .دانلود جزوه آموزشی درس استاتیک بخش نیرو های گسترده به نوشته جناب آقای دکتر سید رضا مطلبی.دانلود جزوه دست نوشته درس استاتیک .دانلود جزوه آموزشی درس بازاریابی و مدیریت بازار نوشته حسن الواداری و به تدوین گری و گرد آوری ؛ دکتر میرزا حسن حسینی.دانلود جزوه آموزشی درس استاتیک رشته مهندسی صنایع .دانلود جزوه کنترل موجودی ۱ از مهندس پور سعیدی .دانلود جزوه درسی آموزشی مدیریت فرآیند مربوط به زشته مهمدسی صنایع.دریافت فایل آزمایشگاه ارزیابی کار و زمان از سعید جمال زاده.دانلود کتاب ریاضی عمومی ۱