دریافت{پاورپوینت بهبود مستمر فرآیندها - عارضه یابی و بهره وری -شرکت QMS ایران}

دریافت /پاورپوینت بهبود مستمر فرآیندها - عارضه یابی و بهره وری -شرکت QMS ایران/ ایی کِی|دریافت|40104383|ekn50308976|پاورپوینت بهبود مستمر فرآیندها – عارضه یابی و بهره وری شرکت QMS ایران,بهبود مستمر فرآیندها – عارضه یابی و بهره وری شرکت QMS ایران,پاورپوینت بهبود مستمر فرآیندها ,عارضه یابی و بهره وری ,شرکت QMS ایران
این فایل درباره ی پاورپوینت بهبود مستمر فرآیندها - عارضه یابی و بهره وری -شرکت QMS ایران می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.اسلاید ۱:

اهداف دوره

– تعریف و شناخت فرآیندها

– دسته بندی فرآیندها

– فرآیندهای مشتری مدار

– تعریف اثربخشی و کارایی

– مدل FOCUS PDCA

– مدل SAMIE

اسلاید ۲ :

تعاریف و مفاهیم

فرآیند

q مجموعه‌ای از فعالیت‌های مرتبط به هم یا متعامل كه ورودیها را به خروجیها تبدیل می‌كند.

یك فعالیـت كه با استفاده از منابـع و بصـورت هدایت شده در جهت كسب توانایی برای تبدیل داده ها به ستانده‌ها عمل می‌كند را می‌توان به عنوان یك فرایند در نظر گرفت.

اسلاید ۳:

تعاریف و مفاهیم

فرآیند

مجموعه‌ای از فعالیتهای مرتبط به هم یا متعامل كه دروندادها را به بروندادها تبدیل می‌كند.

اسلاید ۴:

نگرشی دیگر در شناسائی فرآیندها

فرآیند زنجیره‌ای از فعالیتهای با ارزش افزوده است‌ كه محصول و یا خدماتی را تحویل مشتری فرآیند(بیرونی و یا درونی) می‌دهد.

فرآیند با یك نقطة شروع و یك نقطة پایان تعریف
شده است.

اسلاید ۵:

رویكرد فرآیندی

اسلاید ۶:

مزایای رویكرد فرآیندی

به زبانی ساده:

اولین مزیت رویكرد فرآیندی، نگاهی مجدد به سازمان از دیدگاه یك مشتری است.

۱- برای كاركرد موثر یك سازمان ، شناسایی و ادارة فعالیتهای به هم وابسته ضروری است.

۲- نگرش فرآیندی، به سازمان امكان می‌دهد تا روی ارتباط بیـن تك تك فرآیندهای موجود در مجموعه‌ای از فرآیندها و نیـز تركیب و تعامل آنها، كنترل مستمر داشته باشد.

اسلاید ۷:

ارزش فرآیندها از دیدگاه مشتری

فرآیندهای ارزشمند از نظر مشتری:

فرآیندهای بی‌ارزش از نظر مشتری:

كاری برای شركت

فرآیندهای زائد:

كاری برای هیچكس

اسلاید ۸:

مدل اختاپوس و تعیین فرآیندهای COP

مدل اختاپوس بصورت شماتیک فرآیندهایی را نمایش می دهد که مستقیماً ورودی از مشتری به سازمان دارند و / یا مستقیما خروجی را از سازمان تحویل مشتری می دهند.

اسلاید ۹:

یك فرآیند مشتری مدار

فرآیندهای مشتری مدار

فرآیندهای پشتیبان

فرآیندهای مدیریت

اسلاید ۱۰:

تعاریف و مفاهیم

اثر بخشـی

میزان تحقق فعالیتهای طرح ریزی شده و حصول نتایج مورد نظر

كارآیـی

رابطة میان نتایج حاصله با منابع استفاده شده


مطالب دیگر:
🔥دانلود خواندنی های جالب 🔥تحقیق درباره خودروي هيبريدي🔥تحقیق درباره خوردگی در حفاظت کاتدی 🔥تحقیق درباره خیار هندوانه طالبی کدو و خربزه 🔥دانلود تحقیق درباره خیام🔥دانلود تحقیق درباره داریوش یکم🔥تحقیق درباره داستان خلقت بر حكمت 🔥دانلود تحقیق درباره دریای خزر 🔥تحقیق درباره جاذبه های توریسم بافت قدیم دزفول از جنبه معماری 🔥تحقیق درباره دستاوردهاي راديوگرافي محاسبه🔥تحقیق درباره دموكراسي و انتخابات🔥تحقیق با عنوان دنیای بر خط 🔥تحقیق درباره دولت الکترونیک و راهکار های ان 🔥تحقیق درباره دولت ديني و حريم خصوصي 🔥تحقیق درباره دیدگاه اهل تسنن بعد از وفات پیامبر🔥تحقیق درباره دين فرهنگ و تمدن اسلامى🔥تحقیق درباره ديناميك و ارتعاشات 🔥تحقیق درباره ديود زنر 🔥تحقیق درباره رابطه بین تنوع اجتماعی و گیاهان غیر بومی 🔥تحقیق درباره رابطه ميان تعهد حرفه اي و سازماني 🔥تحقیق درباره راز ختم نبوت 🔥تحقیق درباره راه خداشناسي 🔥پاورپوینت درباره تبدیل فوریه (Fourier Transform)🔥پاورپوینت درباره تبدیل فوریه سیستم های زمان پیوسته🔥پاورپوینت درباره تجهيزات پزشكي